neděle 2. listopadu 2014

Zvířata

Jak jsem už zmiňovala ve starším příspěvku- začala jsem s kreslením zvířat. Zatím teda ne podle živých modelů ale jen podle fotek. Konečně jsem využila toho, že si od dětství vystřihuji obrázky z kalendářů :-).

Vždycky jsem se tomu vyhýbala, protože mě naprosto dostatečně odradily všechny ty druhy srstí a jemné chloupky (třeba u koček). Ale pak jednou, když mě už přestali bavit lidi (spíš došly nápady, koho kreslit), rozhodla jsem se zkusit i nějaké to zvířátko. První byl pes. Bohužel měl tak roztomilý výraz, že se to ani nedalo nakreslit :-).
Tady je na ukázku první pejsek.


původně roztomilý pejsek

Používala jsem křídové tužky (spíš křídy v tužkách), což bylo občas docela náročné, protože stačilo omylem přejet rukou po výkresu a mohla jsem začít znovu.

Krátce potom jsem zkusila kočku. Vlastně spíš koťátko. Má totiž modré oči :-). A protože modré oči naprosto zbožňuji, prostě jsem to musela zkusit.

A to je ona/ono.


Modrooká princezna


I na kočku jsem používala křídy. Ale mimo to i modrou a růžovou pastelku (KOH-I-NOOR).

Poté opět následoval pes. Když už jsem investovala do té modré pastelky, musela jsem ji přece využít znova, ne? :-) Takže ano- zase má modré oči.

A takhle tedy vypadá druhý pejsek.


Vysmátý chlupáč

Obrázky jsou z léta 2014. 

Krom pejsků a kočky jsem ještě zkoušela zlatou rybku. Tu jsem kreslila podle videa na Youtube. Má vytvářet dojem, že plave. Takové vlastně skoro 3D. Rozdíl od 3D obrázku je ale v tom, že vypadá prostorově i když se vyfotí zvrchu nebo oskenuje.

Tady je jedna chycená plnitelka přání.

,,zlatá" rybka


Není sice úplně zlatá, ale i tak ji zlatou považuji.
Kreslila jsem ji Giocondami (opět KOH-I-NOOR) a pak tužkami, které jsem našla a hodily se mi.

Tolik teda zatím k mým pokusům o kreslení zvířat. Doufám, že se tvorba líbí a pokud máte chuť, nebo něco na srdci, zanechte vzkaz v komentářích ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat