neděle 16. listopadu 2014

Silák mravenec


Co dělat takhle v sobotu večer, když máte před sebou dva dny volna (17.11. v pondělí je přeci volno)? Někteří by nejradši jen leželi a dívali se na televizi, jiní aktivně sportují nebo se věnují rodině, někdo se dokonce učí... Já jsem měla původně také něco takového v plánu. Ale po hodině strávené díváním se na seriál a následné prohlížení různých obrázků a fotek na internetu, jsem se rozhodla konečně se pustit do kreslení něčeho, co mě už dlouho opravdu fascinuje. Voda! A celkově ty skvělé lesklé předměty (sklo jsem zkoušela už dříve), takže na řadu přišla kapka. Chtěla jsem začít normální kapkou, která volně stéká. Potom se mi zalíbily fotky slz. Jenže jsem měla zrovna dobrou náladu :-). 
Nakonec to teda vyhrála fotka z přírody (autora poníženě obdivuji!! :-)). Původně se mi to jevilo jako nemožné. Je to totiž barevná fotka a tužkou nakreslená by ztratila kouzlo. Byla jsem tedy nucená vzít do ruky vodovky a štětec. A jestli opravdu nesnáším nějaké barvy, tak jsou to právě vodovky. Vždycky to akorát rozmočí papír a vůbec to nedělá syté odstíny. Ale pro ,,krásu" se musí trpět (vím, teď to moc nesouvisí, ale nic jiného mě nenapadlo :-D), takže jsem to překonala. Naštěstí tam té barevné plochy není moc. Další problém byl tvar kapky - téměř dokonalé koule. Vyžadovalo to 100% soustředěnost a neroztřesené ruce. Ale řekla bych, že se docela povedlo. Dokonce to netrvalo ani tak dlouho. Pouhý jeden večer (když připočtu odchody pro čaj a přepínání hudby).

A tady je výsledek.


Mravenec kulturista

Žádné komentáře:

Okomentovat